måndag 22 december 2014

Julesnö

Vi har dragit oss norrut för att fira Jul i år. Bristen på snö i Skåne höll på att göra oss helt tokiga, så det blev en skidresa.
Nu susar vi runt på det vita mediet och avnjuter varje lugn dag i full drag. Jag själv susar med stor försiktighet men jag är extremt glad att jag KAN vara med. Det attans diskbråcket verkar inte bli sämre av skidåkning och det tackar vi de högre makterna för. TACK!
Ingen julstress så långt ögat räcker, bara glada människor,...
... en glad hund ...
och god mat till hungriga motionärer. 
Ett mysigt mottagande med marschaller i mängder kan man inte klaga på.

Blixten tycker att det är väldigt trevligt att få vara med och PÅ storhusse, husse och matte så gott som hela tiden. Han har tolkat det där med 'hundtillåtet' helt bokstavligt.
Jag skall komma ihåg hur mysigt detta är varje år så att jag ser till att komma bort från stress och jäkt och annat trams. 
Vi önskar alla där hemma en riktigt härlig Jul!

4 kommentarer:

  1. Så härligt det ser ut. Bokade vår första snöresa till min födelsedag 2015 i söndags. God jul till dig och dina pågar Kram Laila

    SvaraRadera
  2. Visserligen är det skönt att slippa snöskottning och snöiga vägar, men nog ser det juligare ut där än hos mig.

    God Jul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så trevligt juligt. Jag skottar nog gärna bara jag får snö.
      God Jul på dig med!

      Radera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...