onsdag 8 februari 2012

Varför måste bra böcker ta slut?

Nu har jag läst ut Niffeneggers "Her Fearful Symmetry". Det var ju en njutning från första till sista sida. Men varför måsta bra böcker ta slut. Jag blir helt klart kär i en bok som är bra. Jag vill att den skall vara länge och därför läser jag bara en viss "tillåten" mängd varje dag. Det tar lång tid, ja, men jag vill ju inte bli av med den. Om det bara kunde fortsätta lite till.


Men det finns ju andra. Två tips är böckerna från älsklingskompisen.
 

Jag vill bara säga att jag läser mycket annat och det jag inte gillar tänker jag inte ens nämna. Marklund, Guillou, Clancy och klabbet göre sig icke besvär - ni kommer inte att nämnas mer än denna ena gång på denna blogg.

1 kommentar:

  1. Tio sinnen 2 kommer kanske till sommaren... Vi skriver som besatta! :)

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...