måndag 20 februari 2012

Sött och Gott!

Idag är det bara fyra dagar kvar tills sonen blir åtta år. Oj vad tiden går. Idag åker vi därför till Lego World i Köpenhamn. Sedan skall han förstås ha sin önskemat på dagen D. Denna chokladmjölk gav honom mersmak sist vi var över. Jag antar att det bara är chokosås som sprutats upp och ner i glaset innan drycken hällts i. Jag får skaffa några glas i den stilen och testa på kvällen. Skulle vara en fin överraskning om jag kunde göra det själv.

Alla tips mottages tacksammast!
Lägg gärna märke till de underbara tärningarna. De kommer från en helt fantastisk spelaffär i Köpenhamn, i Jorcks Passage. De har allt i klassiska spel och pussel. Inget datatjafs och elektronisk skit - nej brädor, träpjäser, och riktiga prylar. Man kan gå där i timmavis. Det är väl värt ett besök. Sonen hittade ett pussel med 24 000 bitar [jepp!], som jag lovat honom i 18-årspresent. Bra att vara ute i god tid med sina presenter.

2 kommentarer:

  1. Vilken snäll mamma din lille eller store kille har
    ha det så kul
    maggan

    SvaraRadera
  2. Det där ser verkligen gott ut.
    Jag har också hittat en affär som säljer rejäla leksaker som jag bara älskar.

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...