måndag 5 december 2011

Önskelista!!!

Kära Tomte!

Det finns visst det plats för ett par växter till i min trädgård. För säkerhets skull så sänder jag en påminnelse både på mejl och som brev. Glöm mig inte! Och det är okej med ett presentkort, så shoppar jag själv till våren.

Månfröranka - Menispermum canadense
Eldkrasse - Tropaeolum speciosum
Klätterbenved - Euonymus fortunei 'Emeralds gaiety'


Som du förstår så behöver jag något som växer uppåt väggarna. Tycker inte du också att det skulle vara snyggt? Du vet att jag aldrig svikit dig, så svik nu inte mig!

//Ann-Sofie

2 kommentarer:

  1. Hihihi! Vad gulligt!!

    Hoppas dina önskningar slår in!! Superfina val av växter!

    Ha en toppendag!

    Kram Elin & Emelie

    SvaraRadera
  2. Såklart att det ALLTID finns plats för mer i trädgården, hoppas du får vad du önskar dig.
    mvh Malena

    SvaraRadera

Tack för att du skrev en rad. Jag uppskattar det verkligen.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...